Saturday, January 23, 2010

Property yang seterusnya agak slow

Sudah lama aku xdapat masuk auction. Bukan apa, duit xcukup + aku agak sibuk dan dikurniakan cahayamata baru2 ni..klu ikut game cashflow101, income aku dipotong sedikit..dan itulah yg telah berlaku..huhu..berdasarkan kajian aku dimana ianya telah di aplikasi oleh Sifu Pie, adalah elok kiranya aku dapat beli property dgn meggunakan cash (Kepada sifu Pie, saya masih belum berkesempatan untuk berjumpa tuan. Harap boleh jumpa suatu hari nanti). Kemudiannya property tersebut aku refinance. Tp smpi skrg dgn modal yg ada agak ciput, mana la ada property yg aku bleh beli dgn cara tu... Klu aku beli ikut prosedur biasa, lagi cepat susut simpanan aku... walaupun aku gunakan fasiliti OD, aku masih perlu tutup balik jumlah duit yg telah digunakan dan cara ini akan memakan masa memandangkan pendapatan aku juga agak ciput..Wlbgmanapun, fasiliti OD telah bnyk bantu aku. Spnjg setahun aku aplikasikan OD, alhamdulillah hasil yg diperolehi agak memuaskan. Much better than nothing.
TQ kepada semua yang telah kenalkan aku dgn teknik OD ni..

No comments:

Post a Comment