Sunday, January 24, 2010

Kalah bid

hahaha..dengar tajuk pun dh mcm pelik..nampaknya utk mng auction pada masa skrg pun agak sukar memandangkan bilangan pembeli telah bertambah dgn agak drastik..betulkah kenyataan aku nih??knp benda nih boleh terjadi yaaa??adakah aku ialah salah seorg yg menambahkan statistik tersebut??..haha..sbnrnya kenyataan nih dipetik dari salah seorg ejen pelelong yg aku kenal..dan klu ikutkan pnglmn aku pun, klu 2 tahun lepas sng2 je bleh dapat RP, tp skrg mmg nasib sggh..secara peribadi, pglaman aku kalah dlm lelong nih agak bnyk kali jugak lah..mau tak kalah klu mengharapkan RP jee..tp xpe, dlm hati aku,"ada beribu2 lagi property lain yg menunggu untuk di bid.." semua benda nih perlukan usaha, masa dan duit..apa2 pun aku berharap agak aku tidak mudah goyah dalam merealisasikan apa yg aku ingini.. dan klu ikut tips En Aziz Ibrahim, to play safe, the price must be at least 20% less than MV + strategic location 3X-tp mana nak cari property gini..huhu!!..ok

No comments:

Post a Comment