Friday, January 22, 2010

Thanks to all

Dalam ruangan nih aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yg terlibat dalam menyokong minat aku kearah financial independent. Terutamanya kepada isteri tersayang. Tidak lupa kepada kedua ibu bapa dan adik-beradik. Bnyk yang telah aku belajar dari kawan2 terutamanya Mr. Sere yang telah buka minda aku mengenai perkara ini. Dr. Mazlan juga pernah menasihati pada peringkat awal pengajian aku di universiti namun perkara yang disampaikn tidak tercapai di akal pada masa tersebut. Terima kasih juga tidak berbelah bagi kepada Pie network yg telah memberi tunjuk ajar secara langsung mahupun tidak mengenai pasif income. Terima kasih juga tidak lupa kepada Sifu Ahmad kerana berkongsi ilmu dalam aplikasi OD. Alhamdulillah hasil utk tahun pertama aplikasi OD dan properties boleh dikatakan OK pada aku bagi peringkat permulaan walaupun umur dh dah agak lewat..haha.. Masih bnyk yg aku perlu belajar untuk merealisasikan impian ini. Terima kasih juga kepada semua kawan2 yg sudi mendengar celoteh aku dan berkongsi pandangan. Diharapkan agar aku dapat terus menimba ilmu sebanyak yang mungkin di masa yg mendatang.

No comments:

Post a Comment