Monday, October 01, 2012

Lagi - Uruskan rumah Kepong..

Alhamdulillah dah siapkan rumah Kepong. Aku cuci rumah dan buat kerja sorang-sorang. Tukar kipas, tukar beberapa tombol pintu dan pasang tikar getah. Penat sangat tapi aku rasa seronok amat.

Masa aku tengah cuci, ada satu penyewa datang tengok dan terus jadi untuk sewa. Dia dah bayar booking. Settle kerja. Alhamdulillah. Selamat..

4 comments:

  1. beli rumah lelong kat tmn desa pun..abis wiring dengan Distribution Box lesap.

    nasib baik adik tau pasal wiring..beli barang dan pasang sendiri je

    Tengah siapkan rumah (cat + wiring)..ada orang singgah tengok nak sewa..terus jadi masuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. demand memang banyak.. babpenyewa tak risau.. yang risau tak sempat nak urus aje..

      Delete
  2. Alhamdulillah settle juge....
    rumah kat teratai tu dah ade buyer ke? (saje tnye) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. aku belum post pasal ni.. aku dah berjaya jual unit tu pada harga 63k.. boleh laahh..

      Delete