Friday, October 29, 2010

Ejen Hartanah

Ari nih aku tak ada buat ape free sikit tggu malam nih nak tgk final piala Malaysia Kelantan lawan Negori sambil layan-layan anak aku yang dah agak aktif nih..tahun lepas dah kalah dah team aku neh, tahun nih belum tahu lg nih..kat rumah je..haha

Lama benar jugak aku tak update blog nih, almost 2 bulan..lama tuh..

Dalam masa dua bulan nih bnyk yg berlaku..aku dah dapat dua-dua surat tawaran 1. SLAB UM utk sambung phD 2. PLV kena lapor diri lagi sebulan di putrajaya. Pening aku nak buat keputusan, aku dah istikarah 2 3 kali untuk ditunjukkan jalan..hmm.let see how it goes lah..not decided yet..

Dalam 2 bulan nih jugak aku agak aktif melayan client untuk beli rumah, hasilnya 2 bijik dah close..seronok jugak, ni just part time, ramai yg nasihat aku, dlm bidang nih klu nak berjaya kena RAJIN..aku totally agree dengan pendapat tu..tak hairan ramai yang telah berjaya dalam bidang nih jugak..

InsyaAllah lepas nih aku akan fokus kepada property yg bersifat kelas pertengahan..rm200k-rm500k, boss aku advice kalau nak nampak keindahan rezeki tu, cuba lah property yang macam nih pulak..


Kawan aku jugak nampaknya dah bertambah yg berminat dalam bidang property nih..beli unit banyak-banyak..boleh buat network lg..aku je yang tersangkut sikit sekarang memandangkan kedudukan ekonomi yang agak biasa, tiada lebihan tunai setakat ini untuk grab more property..manage yg ada je dulu..dah hampir setahun xbeli property nih..teruk jugak lah..

No comments:

Post a Comment